Виховна робота


7 грудня 2017 року у «залізничному» відділенні ДНЗ «МБЦ ПТО» була проведена відкрита виховна година«Герої нашого часу», присвячена Дню Збройних Сил України.

Керівники групи № 15 О.Г. Михайлова та О.В. Солонцова, разом з учнями розповіли про мужніх, сміливих воїнів, які не шкодуючи власного життя, захищають неньку –Україну.

На захід були запрошені обидва корпуси нашого навчального закладу. Мета свята – виховання національної культури та духовності, свідомого громадянина, патріота. 26 років минуло відколи здійснилася мрія наших предків – бути господарями на своїй землі. Україна стала незалежною та виникла потреба створити національну армію, яка б змогла забезпечити мир, спокій та злагоду в державі.
На святі були присутні гості: заступник начальника 27-го відокремленого дивізіона Олексій Медвєдєв та мелітопольський бард, волонтер Віталій Лиходід, який виконав патріотичні пісні, присвячені воїнам АТО. Олексій Медвєдєв подякував учням за їх волонтерську допомогу і побажав жити в мирі та злагоді, бути гідними громадянами України.
Для присутніх в залі учні нашої групи розповідали про українську армію, подвиги мелітопольських солдат та вшанували пам’ять загиблих воїнів Хвилиною мовчання.
У завершенні свята пролунали слова привітання чоловікам та хлопцям центру: учениці В. Шевченко та В. Черноморченко подарували усім присутнім пісню « Як у нас на Україні».
Цей захід – маленька частина великої поваги нашим захисникам.






Своїм солдатам воздамо по праву
Від козаків до воїнів АТО.
Усім, хто нашу захищав державу, –
Навіки слава, шана і любов.


Девіантна поведінка підлітка

Девіантна поведінка розглядається як результат соціопатогенеза, що виникає внаслідок різних впливів на особистість:
Негативні чинники, що зумовлюють девіантну поведінку дітей:
– неблагополуччя в сім’ї (неповна сім’я, батьки – п’яниці, наркомани, ведуть аморальний спосіб життя; безвідповідальність батьків за виховання дітей, їх психолого-педагогічна неграмотність; негативні приклади в моральній поведінці; брак доброти, сімейного затишку, любові до дітей, справжнього батьківського авторитету; прояви насильства, жорстокості; матеріальне неблагополуччя);
– низька педагогічна культура сім’ї (батько й мати працюють, освічені, інтелектуально розвинені, але матеріальний достаток проявляється у створенні для дітей “парникових” умов, що призводить до ослаблення внутрішніх сил особистості, матеріального перенасичення, вседозволеності, несформованості системи самовимог і самоконтролю);
– недостатній рівень виховної роботи у загальноосвітніх закладах (проявляється у перевантаженості програм навчальним матеріалом, який учень не може засвоїти, що породжує негативізм, опір, намагання “втекти” від навчальної діяльності, почуття власної неповноцінності; прояви негативізму з боку вчителів-вихователів до учнів з моральними вадами; недостатній рівень педагогічної культури вихователів; ізоляція, відсторонення від цікавих колективних справ тощо);
Негативні соціальні впливи, що грають десоціалізаційну роль у виникненні девіантної поведінки підлітків:
– прямі десоціалізаційні впливи чиняться з боку найближчого оточення, яке безпосередньо демонструє зразки асоціальної поведінки, антисуспільних орієнтацій і переконань, коли діють антисуспільні норми і цінності, групові приписи, зовнішні поведінкові регулятори, що спрямовані на формування особистості асоціального типу;
– непрямі десоціалізаційні впливи середовища полягають у відсутності необхідних умов для “запуску” провідних механізмів і засобів соціалізації, за допомогою яких здійснюється “трансформація” системи зовнішньої регуляції у внутрішню.
Кримінальний фактор виникнення девіантної поведінки:
– група підлітків, що сформована поза соціально-значущої діяльності, в умовах марного згаяння часу та ризикованих хуліганських занять. У таку групу, яка виявляється “каталізатором” злочинної поведінки неповнолітніх, підліток потрапляє в разі неможливості добитися успіху, відсутності позитивної діяльності, в якій підліток може реалізувати себе; в разі психологічного дискомфорту, що виникає як результат престижного невдоволення, відчуження від колективу, як це буває з “важкими” учнями внаслідок їх слабкої успішності, конфліктів з вчителями та однокласниками, що призводить до зниження референтної значущості підлітка та пошуків ним іншого кола спілкування.

Немає коментарів:

Дописати коментар